Shinybox #February special edition


Lutowa edycja Shinybox zawiera również drugie pudełeczko, zawierające produkty do włosów marki Schwarzkopf. Jestem bardzo podekscytowana, ponieważ produkty do włosów są chyba moimi ulubionymi kosmetykami. Rzadko kombinuję z włosami, jednak lubię domową pielęgnację.  Uwielbiam testować nowe produkty!


Schauma naturals moments - szampon do włosów

Jak on cudownie pachnie! Typowo morski, świeży zapach utrzymywał się na włosach przez cały dzień. Włosy są miękkie, puszyste, gęste i odpowiednio nawilżone. Nie miałam żadnego problemu z przetłuszczaniem się czy też zbytnim wysuszeniem skóry głowy. Mogę polecić w 100%!

Glisskur - odżywka do włosów
 Użyłam zaraz po umyciu włosów. Zazwyczaj stosuję jedynie na końcówki włosów - tym razem użyłam na całości. Włosy są miękkie, gładkie i cudownie pachną. Mój ulubiony zestaw.

 
 Got2b - suchy szampon do włosów

 Używam w sytuacjach awaryjnych, ale też, aby włosy zyskały większą objętość. Praktyczne opakowanie, idealne do torebki, poręczne. Nie nadaje efektu białej nakładki. Bez problemu się rozprowadza, ale też ładnie pachnie.
 


Schwarzkopf - farba do włosów

Pure Color to trwała żelowa farba od Schwarzkopf, która utrzymuje nawilżenie włosów po koloryzacji. Nie spływa z włosów i jest łatwa w aplikacji. Zawiera ekstrakty z aloesu,kaktusa i olejek jojoba. Jeszcze nie miałam okazji przetestować, jednak zastanawiam się nad użyciem jedynie na jednej partii włosów. 

Taft - lakier do włosów

Używałam do podtrzymania fryzury, a dokładniej loków. Miałam okazję testować już wcześniej  i jest to zdecydowanie mój ulubiony lakier do włosów. Jest bardzo mocny, a sama fryzura utrzymuje się przez całą noc.
  
Live - spray koloryzujący

Ciekawy produkt, praktyczny na specjalne okazje. Dla mnie niestety odpowiedni tylko do zdjęć, nie lubię tego typu kosmetyków. Wypróbowałam "na chwilę". Końce moich włosów są rozjaśnione, więc efekt był widoczny. Dla osób lubiących oryginalność i zmiany - jak najbardziej tak.
 

Sandra K.

5 komentarzy:

  1. fantastic items! Wonderful post, my dear, really interesting!
    Have a nice weekend! ♥

    New post is on my blog!
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy zadnego z tych produktow oprocz tego sprayu :) Natomiast szampon i odzywka skoro dobrze nawilzaja chyba czas przetestowac ;)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. These hair products look really interesting!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży i ciekawy zestaw :)
    Pozdrawiam!:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog so much <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Thanks for all comments!
Follow me on blogger :)

Instagram: sandra_kblog
Snapchat: sandrakblog

Copyright © 2014 SANDRA KOPKO BLOG , Blogger