Halier cosmetics


Witajcie Kochani! Dzisiaj nawiążemy tematyką do pielęgnacji włosów, a dokładniej - przedstawię Wam opinię po dwóch miesiącach stosowania kosmetyków marki Halier. Jest to dla mnie totalna nowośc, dlatego też byłam ciekawa, jak produkty sprawdzą się u mnie. Po takim czasie mogę w rzetelny sposób ocenić, czy rzeczywiście działa w moim przypadku.


Zacznijmy więc od przedstawienia produktów:

Innowacyjny szampon do włosów


Szampon Fortesse przyspiesza wzrost włosów i zapobiega ich wypadaniu. Dokładnie myje i znacznie wzmacnia włosy, zapobiegając rozdwajaniu się końcówek. Unikalna formuła Advanced Hair Booster™ odżywia cebulki, poprawia elastyczność włosów oraz znakomicie regeneruje skórę głowy. Włosy są wygładzone, pełne blasku i podatne na układanie.

 Klik

Juz po pierwszym umyciu włosów, stały się one miękkie, lekkie. Były puszyste, ale znacznie lepiej się układały -  nie było tego "niechcianego" efektu. Po dwóch miesiącach stosowania włosy nabrały blasku, objętości, stały się bardziej gładkie.



Innowacyjna odżywka do włosów


Odżywka Fortesse kompleksowo pielęgnuje włosy. Receptura z formułą Hair Vitality Complex™ przyspiesza porost nowych włosów, zapobiega ich wypadaniu, a dodatkowo nawilża i nadaje im naturalny połysk. Dzięki niej włosy nie elektryzują się, są odżywione i podatne na układanie.


Odżywkę stosowałam przede wszystkim na końcówki włosów, w mniejszej ilości również na pozostałe partie. Zauważyłam, że włosy są bardziej odżywione, mniej łamiące. Pojawiły się również tzw. "baby hair".


Innowacyjny nutrikosmetyk


Hairvity to kompleksowy produkt z formułą Kolagen + Amino-Complex™. Unikalna receptura ukierunkowana jest na wspomaganie zdrowego wyglądu włosów oraz skóry. Zawarte w kapsułkach składniki uelastyczniają i wzmacniają strukturę włosa, powstrzymując ich łamliwość, rozdwajanie i wypadanie (skrzyp polny) oraz wspomagają wzrost włosów (biotyna).


Tutaj zdecydowanie zauważyłam poprawę w kwestii wypadania włosów. Kapsułki nie wyeliminowały problemu w pełni, jednak w dużej mierze go zmniejszyły.  Dodatkowo mniejsza łamliwość końcówek, z czym zmagam się od dawna.


Nie zawiodłam się na działaniu produktów marki Halier. Myślę, że kosmetyki świetnie sprawdziły się na moich włosach, które niestety nie były w dobrej kondycji. Nie spodziewałam się dużych efektów, jednak mogę powiedzieć, że w tym wypadku efekt jest zadowalający. Chętnie poznam Wasze opinie, spotkaliście się kiedyś z produktami Halier?

9 komentarzy:

  1. Great post dear, lovely products, pictures are great ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I didn't knew that brand, but I love to get to know new beautyproducts from different countries and places-
    Thank you for this lovely Review.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super príspevok! :D :)

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty, nigdy nie słyszałam o tej firmie. Fajnie, że jesteś zadowolona :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great review!
    Have a nice week, dear!

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!
    I loved your post hehe. I just discovered your blog and I'm following you, would you follow mine?
    Hug

    OdpowiedzUsuń
  8. I've never heard about this brand but it looks great!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie spróbuję tych tabletek bo mam obsesję na punkcie pięknych i zdrowych włosów!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga dążę do 300 obserwacji! Będzie mi milo jak pomożesz
    http://zozolekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Thanks for all comments!
Follow me on blogger :)

Instagram: sandra_kblog
Snapchat: sandrakblog

Copyright © 2014 SANDRA KOPKO BLOG , Blogger