Shinybox #May 2018


Witajcie Moi Drodzy! Przychodzę do Was, jak co miesiąc - z recenzją pudełeczka Shinybox. Edycja majowa ma w sobie ciekawe produkty do kąpieli, maseczkę, produkty do ust, a także perfumę. Wszystkie produkty znalazły zastosowanie przeze mnie, jak i przez moje znajome. Pokrótce opisałam zastosowania, jak i moją prywatną opinię. Zachęcam do obejrzenia, a także podzielenia się własnymi doświadczeniami! :)



C-Thru - dezodorant perfumowany w sprayu

Zapach idealny na lato, świeży, lekki. Dedykowany kobietom, które chcą podkreślić swoją zmysłowość, elegancję, Praktyczny flakonik. Fanką tego zapachu jest moja przyjaciółka, więc perfumka trafiła już w jej ręce.
 


Mesauda Milano - błyszczyk 

Połyskujący, bardzo widoczny. Niestety nie przepadam za błyszczykami, dlatego swój oddalam siostrze. Jest bardzo zadowolona z efektu, który utrzymuje się naprawdę długo. Intensywny kolor - za niego daję duży plus.

Mesauda Milano - kredka do ust 

Po raz pierwszy jestem w posiadaniu produktu do ust w kolorze brązowym. Jest to dla mnie ogromna nowość, nigdy nie przepadałam za tego typu kolorami. Tym razem spróbowałam - jestem pewna, że kredkę zabieram na wyjazd na Maltę :)
 


 Seacret - chusteczki do demakijażu

Idealny moment na przetestowanie produktu, Za kilka dni wybieram się za granicę, więc jestem zdecydowana, że właśnie ten produkt trafi do mojej walizki. Przetestowałam z czystej ciekawości, czy będą odpowiednie dla mojego typu cery. Skóra wrażliwa, tłusta niestety nie toleruje wielu produktów, a przy wysokiej temperaturze na Malcie mogłaby być znacznie trudniej. Chusteczki świetnie poradziły sobie z usunięciem makijażu, nie uczuliły cery i ... zdały egzamin :) 
  


Nutka - mus pod prysznic i do kąpieli

Przepiękny zapach, przyjemna, lekka konsystencja. Po otworzeniu opakowania wiedziałam, że muszę jeszcze tego samego dnia sprawdzić, czy produkt jest tak dobry w użyciu, jak pięknie pachnie. Nie zawiodłam się, uwielbiam takie "cudeńka". W połączeniu z kulami zapachowymi z jednej z poprzednich edycji, świeczkami i hydromasażem - poezja! 
  

Zielone laboratorium - maska głęboko oczyszczająca

Maseczka z zielonej glinki, czyli to, co uwielbiam! Maseczki są moją największą miłością kosmetyczną, dlatego też przetestowałam produkt na samym początku. Cera stała się jaśniejsza, bardziej nawilżona i oczyszczona. Na pewno kupię w przyszłości.




Sandra K. 



10 komentarzy:

  1. nie wiem czy nie tylko mnie ale mnie zaciekawiła chyba bardziej ta boska wanna w tle hah <3 moje marzenie wanna na nóżkach <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. I think this is one of the most important information for me.
    And i am glad reading your article. But want to remark on few general things, The site style is great, the articles is really
    nice : D. Good job, cheers

    OdpowiedzUsuń
  3. J'ai acheté les produits que vous avez énumérés et écrits dans le courrier, ils fonctionnent tous, très bien

    OdpowiedzUsuń
  4. Hiya! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?
    My site addresses a lot of the same subjects as yours and I
    think we could greatly benefit from each other.
    If you happen to be interested feel free to shoot me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Terrific blog by the way!

    OdpowiedzUsuń
  5. I enjoy looking through an article that can make men and women think.

    Also, thank you for permitting me to comment!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynajem pokoje,550zł/osoba,Opole,Kolonia Gosław.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
    I'll be sure to bookmark it and return to read more of your useful information.
    Thanks for the post. I'll certainly return.

    OdpowiedzUsuń
  8. Howdy! This is my first visit to your blog! We are a team of
    volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
    Your blog provided us useful information to work on. You have done a outstanding job!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful goods from you, man. I have understand your stuff previous
    to and you are just extremely wonderful. I really like what
    you've acquired here, certainly like what you are saying and the way in which
    you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it sensible.
    I cant wait to read far more from you. This is really a great website.

    OdpowiedzUsuń
  10. I have read so many content on the topic of the blogger lovers however this piece of writing is really a fastidious post, keep it up.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Thanks for all comments!
Follow me on blogger :)

Instagram: sandra_kblog
Snapchat: sandrakblog

Copyright © 2014 SANDRA KOPKO BLOG , Blogger