Outfit August 2018 #1



Witajcie, moi drodzy! Po półrocznej przerwie, wielu przełomowych sytuacjach, powracam na blog, z potrojoną dawką mocnej i stale przypływającej do mnie energii! Z reguły narzekająca na brak czasu kobieta, która poukładała sobie całość w głowie i ma doskonały plan, który realizuje właśnie teraz. Po współpracy z Zuzą, na początek moja dawna, pierwsza seria. Niegdyś na blogu publikowałam - pozwolę sobie użyć tautologicznego wyrażenia - tylko i wyłącznie outfity (i ponownie mało "nasz" wyraz, który jest zapożyczeniem, jednak w świecie internetu, mediów i społeczności przyjął się do naszego języka w mowie codziennej), wzorcowo stylizacje. Przez kolejny okres wstawiałam recenzje kosmetyczne, przepisy. I chyba w tym przepadłam, więc kalkulując wszystko i mówiąc jasno i klarownie - pełna endorfin - zapraszam do obejrzenia!



kombinezon/suit - H&M  koszulka/T-shirt - Levi's  okulary/glasses - H&M  naszyjnik/necklace - Sotho  
zegarek/watch - Lorus  buty/shoes - Converse

Fot. Zuza Ostolska

Sandra K.

6 komentarzy:

  1. Cudowny outfit! Kobiecy i moim zdaniem na 100% wygodny :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. woow mega fajna stylówka ;))
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepadłam w ogrodniczkowej spódniczce :). Pozdrawiam! /Klaudia
    Zapraszam do nas NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja i zdjęcia ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look <3
    extra sesja !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Thanks for all comments!
Follow me on blogger :)

Instagram: sandra_kblog
Snapchat: sandrakblog

Copyright © 2014 SANDRA KOPKO BLOG , Blogger