Praline


Cześć Kochani! Wakacje z pełni, jednak pogoda niestety nie dopisuje. Chyba przez to straciłam sporo energii i zapału, ale od teraz ruszam z marszu! Codziennie spędzam aktywnie czas, gotuję, poświęcam się temu, co kocham :) Co u mnie? Wszystko idealnie, mam nadzieje, że drugą część wakacji spędzę jeszcze lepiej. Znacznie więcej dzieje się na moim instagramie - sandra_kblog - zapraszam!

Hello my beautiful friends! Holiday in full but the weather unfortunately doesn't good. I guess I lost a lot of energy and enthusiasm but now I'm moving on! Every day I spend my time actively, I cook, I devote myself to what I love :) What about me? Everything is perfect, I hope the second part of my holiday will be even better. Much more happens on my instagram - sandra_kblog - I invite you!


Dzisiejsza stylizacja zupełnie inna niż zawsze. Top, kurtkę i spodnie dorwałam na wyprzedaży. Za spodnie zapłaciłam jedyne 40zł, znalazłam je zupełnie przypadkowo, postanowiłam przymierzyć,jednak byłam sceptycznie nastawiona do tego modelu. Po przymierzeniu skradły moje serce i tym oto sposobem znalazły się z mojej szafie. Zmieściłam się w rozmiar 34, ednak w pasie mogłyby być troszeczkę węższe. Model boyfriend króluje już kolejny sezon, więc spodnie w klasycznym kolorze na pewno zostaną ze mną na długo. Kurtka kosztowała 50zł, natomiast top ok. 20zł. Koszulkę widziałam jeszcze w nowej kolekcji, jeszcze wtedy była w regularnej cenie. Jakość niestety nie powala - satyna szybko się mechaci, więc nie jest warta ceny regularnej. Myślę, że po przecenie było warto. Do stylizacji dodałam jedną z ulubionych torebek Michaela Korsa. I na koniec opowiem coś więcej na temat butów. Jestem wielką fanką butów na obcasie, jednak cenię sobie wygodę. Większość szpilek nie pasuje rozmiarowo, nie pomagają w takiej sytuacji nawet specjalne wkładki. Wybieram zazwyczaj takie na platformie - są dużo stabilniejsze. Te, które możecie zobazyć w dzisiejszej stylizacji są wyjątkiem. Długo zastanawiałam się, czy warto i czy będą wygodne. Nie zawiodłam się ani trochę! Przechodziłam w nich cały dzień (taak - zakupy!). To jedne z najwygodniejszych szpilek, jakie mam! Co sądzicie o takiej stylizacji?

Today's styling is completely different than ever. I bought top, jacket and trousers on sale. I paid only 40pln for pants, I found them quite accidentally, I decided to try it but I was skeptical of this model. After the fitting, my heart stole and that was how they came to my closet. The size 34 was suitable but in the waist might be a little narrower. The boyfriend model is reigning in the next season, so classic trousers will surely stay with me for a long time. The jacket cost 50pln, while the top cost 20pln The shirt I saw still in the new collection but it was a regular price. The quality unfortunately doesn't flush - satin is quick to melt, so it isn't worth the regular price. I think it was worth after the overstatement. For styling I added one of Michael Kors favorite bags. And finally, I'll tell you more about shoes. I'm a big fan of high heels but I value comfort. Most high heels don't fit in size, they don't even help with special inserts. I usually choose such on the platform - they are much more stable. Those that you can see in today's styling are the exception. I've long wondered if it's worth it and whether it will be convenient. I wasn't disappointed! I went through them all day (yeees - shopping!). This is one of the most comfortable high heels I ever had! What do you think of such a styling?

Photos by my friend
Nikon d5200 + Nikkor 50mm 1.8


kurtka/denim jacket - Stradivarius
top - Bershka
spodnie/jeans - Stradivarius
torebka/bag - Michael Kors
zegarek/watch - Lorus
pierścionki/rings - W.Kruk & Yes
szpilki/heels - Renee


Kisses, Sandra. 

34 komentarze:

  1. fantastycznie wyglądasz:) ciekawą masz kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju wszystko śliczne, super wyglądasz! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hallo beautiful girl. You looks amazing!
    These pants looks so beautiful and I like the color of your nails!
    Have a lovely day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest przepiękna, cudne buty
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your perfect post dear! ^_^
    I'm following you, how about to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the top and sandals. They're so cool!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love how the Color of the wall in the Background suits to the look.
    And your look of Course is really amazing, nice combination.
    I adore how the Styling is classy and yet casual in the same time.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely dress :)

    https://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba Twoja kurtka :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. So stylish!!
    Love your denim jacket

    Www.callmponyboy.blogspot.co.id

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute outfit. :)
    Have a wonderful week ahead!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowna stylizacja! I te paznokcie... wow! Ładnie prezentują się na Tobie spodnie, podobny krój widziałam w Bershce, w różnych odcieniach (też białe, ale i na przykład różowe) po 60 zł i zastanawiałam się nad zakupem, ale ostatecznie zrezygnowałam, miały strasznie sztywny materiał.

    Dołączyłam do obserwatorów, będzie mi niezmiernie miło, jeśli zajrzysz również na mojego bloga. Może przypadnie Ci do gustu, zapraszam: murasakiiroanu.blogspot.com
    Miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Such beautiful outfit dear! Love your heels :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful blog, I followed you already :) can you follow me back please?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji.
    A ja gdybym umiała chodzić na obcasach pewnie kupiłabym sobie takie same buty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post and photos.
    I'm already following your blog via GFC, could you follow my blog too?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. great everyday look! stunning nails as well

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. What beautiful styling, I really like the colours!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń

  20. I really liked the shoes and sweater!
    I follow the blog, follow back?
    Have a great week :)

    http://missweetie.blogspot.pt/2017/07/unhas-decoradas-com-papel-aluminio.html

    OdpowiedzUsuń
  21. I really loved your outfit!
    This jacket is beautiful!! The pants and the shirt too.
    This sandal is super stylish and feminine.
    Your nails are amazing :)

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  22. You look so beautiful. I love your outfit and hair. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdpowiedzUsuń
  23. Loving the heels and the ripped jeans! :)

    You look so pretty! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja! Wygląda genialnie, a buty są przecudne :*
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your look, amazing. Nails are so cool. You are so stylish girl xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. stylizacja fantastyczna

    obserwuję https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2017/09/naturalnym-futrom-stanowcze-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Very nice post. Heels are beautiifuulll I'm in love :)
    Check out my blog https://girlsjustwanttohavefun10.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Thanks for all comments!
Follow me on blogger :)

Instagram: sandra_kblog
Snapchat: sandrakblog

Copyright © 2014 SANDRA KOPKO BLOG , Blogger