Healthy breakfast #1

Witajcie Kochani! Postanowiłam, że na blogu również pojawi się cząstka mojego Instagrama, czyli mojej codzienności "od kuchni" - i to w dosłownym tego słowa znaczeniu! :) Uważam, że dobrym pomysłem będzie raz na jakiś podsyłać pomysły na posiłki, które przygotowuję ma co dzień.
Na pierwszy ogień moje ulubione - czyli zdrowe i pożywne śniadania! Zapraszam do lektury i koniecznie podawajcie własne pomysły - szukam inspiracji i nowych przepisów! :*

ŚNIADANIA:

Słodka miseczka

*płatki ryżowe
*masło orzechowe
*mieszanka śniadaniowa Bakal
*suszone owoce Bakal 

Płatki ryżowe gotujemy na wodzie, pozostawiamy w garnku, dodajemy łyżeczkę masła orzechowego. Mieszamy, przykrywamy pokrywką na ok. 5min.
Wykładamy do miseczki, dodajemy mieszankę śniadaniową i suszone owoce według uznania. Ja dodałam moje ulubione suszone śliwki, wiórki kokosowe, płatki migdałowe i jagody goji.

Na drugie śniadanie, jak i po treningu dorzucam zdrowy batonik "Magnez". 
Uwielbiam kawę, jednak nie każda kawa jest dobra dla zdrowia.
 Natural Bar gwarantuje odpowiednie zapotrzebowanie na magnez. Batony Natural Bar to nie tylko niepowtarzalny, naturalny smak ale również dodatkowa korzyść w postaci zawartych wartości odżywczych.

 Chlebek z ziaren

*mieszanka ziaren do wypieku Bakal
*cynamon
*2 jaja

Mieszankę wysypujemy do miski, dodajemy 2 jaja. Dodatkowo dodałam cynamon, można również suszone owoce. 
Chlebek jest idealny na śniadanie, z masłem orzechowym znika, jak szalony! 

Chlebek jest bezglutenowy, nie zawiera konserwantów, mąki i cukru.
Produkt idealnie spełniający moje oczekiwania i gwarantuję, że również Wasze :)

Na drugie śniadanie i tym razem już nie po, a przed treningiem polecam baton "Energy".
Energy Natural Bar jest idealnym zamiennikiem jednej filiżanki kawy - dowód, że taki miłośnik kawy, jak ja, może ją zastąpić! :)

Natomiast po treningu polecam baton "Protein".
Protein Natural Bar gwarantuje odpowiednią ilość białka dla osób aktywnych.

 Marmolada daktylowo - pomarańczowa

*6 daktyli
*skórka pomarańczowa
*odrobina soku z pomarańczy
*5 suszonych moreli Bakal
*płatki migdałowe Bakal

Wszystkie składniki blendujemy, można wcześniej namoczyć daktyle we wrzątku na ok. 5min.
Posypujemy płatkami migdałowymi czy słonecznikiem.
Marmolada jest idealna do chlebka, który możecie zobaczyć wyżej.

Omlet na ostro z dodatkami

*2 łyżki mąki ryżowej
*2 jajka
*masło orzechowe z chilli
*mała papryczka chill
*bakalie od Bakal

Mąkę, jajka i drobno poszatkowaną chilli miksujemy, masę wykładamy na patelnię i smażymy na oleju kokosowym.
Omlet jest idealny z masłem orzechowym lub migdałowym (ostatnio pokochałam to z dodatkiem chilli). Posypałam mieszanką śniadaniową Bakal, słonecznikiem i wiórkami kokosowymi.


Wszystkie produkty Bakal możecie znaleźć m. in. w Carrefour, Auchan, E. Leclerc.
Dokładne opisy produktów możecie znaleźć na stronie internetowej - Klik 


5 komentarzy:

  1. Omlecik wygląda pysznie, zjadłbym :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszny omlet.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear,
    i'm a new follower of your nice blog (n 1224)
    can you follow mine? <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Thanks for all comments!
Follow me on blogger :)

Instagram: sandra_kblog
Snapchat: sandrakblog

Copyright © 2014 SANDRA KOPKO BLOG , Blogger